Autókat nyertek a 25 éves McDonald’s hűséges vendégei

Átadták az étteremlánc születésnapi nyereményjátékának fődíjait.
 
Több mint 300 nyereménnyel kedveskedett hűséges vendégeinek születésnapi játékában a 25 éves magyar McDonald’s. 

A július elején indult akcióban a McMenü Plusz terméket vásárlók az összegyűjtött matricákkal több értékes nyereményre váltak esélyessé. Laptop, tévé, repülőjegyek és robogók találtak gazdára, a fődíj öt darab ötajtós, hófehér Toyota Yaris Eco volt. A főnyereményeket szeptemberben sorsolták ki, a különösen hűséges és szerencsés vásárlók tegnap ülhettek be először új autóikba. 

A McDonald’s hazai története 1988 tavaszán indult, amikor megnyílt az első étterem a budapesti Régiposta utcában. Azóta folyamatos a növekedés, ma 98 étterem működik az országban, nincs olyan megye, ahol az aranyívek ne volnának jelen. 

Az évente átlagosan 80 millió látogatót fogadó magyar McDonald’s kínálata is folyamatosan bővül, ma már csaknem 300 termékajánlat közül választhatnak a vendégek. Európában elsőként a magyar vásárlók kóstolhatták meg a McReggelit és a McWrapet. 

A 25 év alatt volt olyan magyar fejlesztésű szendvics, amelyet más országok is felvettek állandó termékpalettájukra. Ilyen a sertés McFarm szendvics vagy a reggeli Fresh McMuffin. Ezek a jellegzetesen magyar ételek a külföldi vendégek körében is nagy sikert arattak. 

Az évek során az étteremlánc egyedi, magyarországi promóciókhoz is fejlesztett termékeket, például a Magyar Heteken árusított lángost, fasírtot és aranygaluskát, vagy a tavalyi év egyik kedvencét, a hartai kolbászos hamburgert. Idén igazi különlegességgel, szürkemarhaburgerrel lepte meg vendégeit a McDonald’s, a nemes alapanyag a Hortobágyi Nemzeti Parkból érkezett. 

Az étteremlánc Én hamburgerem című programjában a vendégek idén már másodszor maguk is tervezhettek szendvicseket, és az internetes szavazáson ki is választhatták kedvenceiket. A legjobbnak bizonyult szendvicsek egy időre hamarosan az éttermek menüjébe is bekerülnek. 

A McDonald’s a magyar gazdaság jelentős szereplőjévé nőtte ki magát az elmúlt negyedszázad alatt. A magyarországi beruházások összértéke eléri a 37 milliárd forintot, a hazai beszállítóktól pedig csaknem 100 milliárd forint értékben vásárolt alapanyagokat. A franchise partnerekkel közösen a vállalat az elmúlt 25 évben mintegy 50 ezer embernek adott munkát, a cég központjában és az éttermekben jelenleg csaknem ötezren dolgoznak.

Vendégek: 1 milliárd vendég fordult meg 25 év alatt a magyarországi McDonald’s éttermekben.

Sudoku 数独

sudokuLogikai játék a számokkal

Hírlevél regisztráció


PCLand.hu

Metropol Ingatlan