Ilyen az ország új imázsfilmje

A Magyar Turizmus Zrt. egységes kommunikációs keretrendszert dolgozott ki, mellyel megújítja Magyarország külföldi stratégiai márkakommunikációját. A cél, hogy hatékonyabban hívják fel a világ utazóinak a figyelmét Magyarország megújult turisztikai kínálatára. A külföldi promóció központi üzenete a „Think Hungary – More than expected” (Magyarország – több, mint amit várt) szlogen lett, amely arra utal, hogy Magyarország sokkal több, mint amire emlékeztek, amit sejtettek, amire számítottak! Az új kommunikációs keretrendszerbe új imázsfilm is illeszkedik, amelynek felhasználása minden eddiginél szélesebb körű lesz.
A hozzászólások nem a szerkesztőség, hanem az olvasók véleményét tükrözik.

Cikk ajánló

Sudoku 数独

sudokuLogikai játék a számokkal

Hírlevél regisztráció


PCLand.hu

Metropol Ingatlan