Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon - a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb összegzése szerint.
A GfK kedden közzétett vizsgálatainak adatai alapján a bevásárlóközpont látogatóinak 80 százaléka visszatérő, rendszeres ügyfél.

A vásárlók 57 százaléka nő, míg 43 százalékuk férfi, és fele részben a 29 évesnél fiatalabb korosztályból kerülnek ki. A 30 és 49 év közöttiek a plázalátogatók 31 százalékát adják, míg az ötven év felettiek a fennmaradó 19 százalékot. Vásárolni háromból két látogató szokott, átlagosan 7300 forintért.

"Egyértelmű összefüggés van a kellemes környezet és az ott-tartózkodás hossza között. Ahol jól érzik magukat a vásárlók, ott tovább maradnak. Azok a bevásárlóközpontok, amelyek külön figyelmet fordítanak erre, akár másfélórás látogatásra is számíthatnak, szemben az átlagos egy órával" - idézte az összegzést a kutatási tapasztalatokról Dörnyei Otília, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója.

Cikk ajánló

Sudoku 数独

sudokuLogikai játék a számokkal

Hírlevél regisztráció


PCLand.hu

Metropol Ingatlan